Visit page /#section-shared-header
  • Platforma B2B
  • FAQ
  • Rejestracja konta
  • Składanie zamówień
  • Kontakt
PLATFORMA B2B

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

W tej sekcji pomożemy Ci złożyć

zamówienie na platformie.

Krok po kroku.

Wyszukiwanie produktu, zmiana ilości, koszyk, zamówienie

Wyszukiwanie produktu

Na naszej platformie masz możliwość wyszukania konkretnie interesującego Ciebie produktu.

Możesz to zrobić na kilka sposobów:

  • poprzez wyszukiwarkę dostępną w górnej części panelu

  • po konkretnej nazwie, kodzie produktu lub kodzie producenta. Z tego poziomu możesz odnaleźć także odpowiedniego dostawcę, kategorię produktu czy kategorię dostawców.

  • możesz także wyszukać z poziomu głównego, górnego menu, wybierając interesującą Cię kategorię

  • ponadto, na głównych podstronach, tj. Strefa Dell, Lenovo, APC etc. znajdziesz również nasze bestsellery lub okazje cenowe, które od razu możesz dodać do koszyka.


Koszyki

  • Twój koszyk produktowy dostępny jest w prawym górnym rogu platformy. Możesz posortować wybrane przez siebie produkty i utworzyć dowolną ilość niezależnych koszyków.


  • nowy koszyk dodasz klikając w ikonkę koszyka w prawym, górnym rogu platformy, klikając Dodaj nowy koszyk lub wybierając tę opcję przy każdym produkcie dostępnym na naszej platformie.

  • na liście koszyków znajdziesz informację przez kogo został on stworzony.

  • koszyki mogą mieć status prywatny (widoczny tylko dla Ciebie – właściciela koszyka) lub publiczny (widoczny dla innych użytkowników – w tym np. Twojego opiekuna handlowego w One System. Koszyk zawsze będzie jednak przynależał do Ciebie – żaden użytkownik zewnętrzny nie może zmienić jego statusu.

Uwaga! Istnieje możliwość, że Twój opiekun handlowy w One System utworzy koszyk w systemie i przypisze go do Twojej firmy. Będzie on widoczny dla wszystkich użytkowników. Status koszyka zmienisz wewnątrz koszyka lub podczas tworzenia nowego koszyka.

Dodawanie do koszyka

Produkt do koszyka możesz dodać na kilka sposobów:

  • z listy polecanych przez nas bestsellerów lub okazji cenowych;

  • z poziomu danej kategorii produktowej;

  • z poziomu karty produktu (karta wyświetli się po kliknięciu na wybrany produkt).

Zmiana ilości, typ koszyka

Przy miniaturce danego produktu lub po otwarciu jego karty możesz wybrać ilość sztuk produktu, jaką chcesz zamówić. Zmiana ilości, typ koszyka. Przy miniaturce danego produktu lub po otwarciu jego karty możesz wybrać ilość sztuk produktu, jaką chcesz zamówić.

W tych samych miejscach możesz również zdecydować do którego koszyka ma trafić wybrany produkt.

Ważne!! Wybierając produkt zwróć uwagę do którego koszyka go przypisujesz!


Składanie zamówień

  • wejdź w swoją listę koszyków;

  • kliknij na koszyk, w którym znajdują się produkty, które chcesz zamówić;

  • wyświetlone zostaną szczegóły Twojego koszyka. W tym miejscu możesz:


*sprawdzić czy Twoje zamówienie się zgadza;

*dodasz produkty, jeśli czegoś Ci brakuje

*sprawdzisz wartość całego koszyka (opcja przelicz formularz – jeśli cokolwiek w koszyku zostało zmienione)

*możesz wyczyścić swój koszyk i utworzyć go od nowa

*wydrukujesz swój koszyk (do wyboru format PDF lub XLSX)

*a jeśli wszystko się zgadza możesz kliknąć Zamów (kliknięcie przycisku Zamów nie wiąże się jeszcze ze złożeniem zamówienia)

  • w kolejnym kroku możesz uzupełnić formularz udzielając nam dodatkowych informacji i jeszcze raz sprawdzisz wartość Twojego zamówienia

Objaśnienie formularza:

  • Numer własny zamówienia: sugerujemy pozostawić to pole puste – system wygeneruje numer automatycznie

  • Rozpoczęcie realizacji – jeśli zależy Ci na szybkiej realizacji zamówienia, poinformuj nas o tym w tym polu

  • Miejsce dostawy odbioru / osoba odbierająca – to pole zostanie wypełnione automatycznie, sprawdź czy dane się zgadzają;

  • Uwagi do zamówienia – jeśli jest coś, o czym chcesz nas powiadomić, wypełnij to pole

  • Realizacja częściowa (dotyczy wielu produktów w zamówieniu)*


*jeśli zaznaczysz opcję TAK - wyślemy do Ciebie produkty z zamówienia, które w danym momencie będziemy mieli na stanie – możemy wysłać niepełne zamówienie;

* jeśli zaznaczysz opcję NIE a my w danym momencie nie będziemy posiadać wszystkich produktów z Twojego zamówienia na stanie, zamówienie zostanie wstrzymane – wyślemy do Ciebie tylko kompletne zamówienie (po uzupełnieniu stanów magazynowych)

  • jeśli wszystko się zgadza, kliknij Zamów (zamówienie zostanie złożone)

  • jeśli wszystko się zgadza, kliknij Zamów (zamówienie zostanie złożone)

Pamiętaj, że zawsze możesz podejrzeć jego szczegóły.

Na maila podanego podczas procesu rejestracji otrzymasz wiadomość z informacją o zamówieniu oczekującym na akceptację.

Akceptację zamówienia otrzymasz do 24 godzin roboczych od momentu jego złożenia na platformie. Otrzymasz również maila z potwierdzeniem. Przejmujemy stery! Rozpoczyna się proces realizacji, który potrwa maksymalnie do 72 godzin. Oczekuj Kuriera!

UserBook dla Użytkownika

Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat tego, jak poruszać się

po platformie, pobierz nasz userbook.

POBIERZ USERBOOK
  • Platforma B2B
  • FAQ
  • Rejestracja konta
  • Składanie zamówień
  • Kontakt
Visit our LinkedIn profile
Visit our YouTube channel
Korzystamy z ciasteczek
Używamy plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie naszej strony i najlepsze możliwe doświadczenia. Akceptując, wyrażasz zgodę na ustawienie plików cookies na Twoim urządzeniu.

Necessary cookies are crucial for the website to function and cannot be switched off in our systems. They are usually only set in response to actions made by you which amount to a request for services, such as setting your privacy preferences, logging in or filling in forms. You can set your browser to block or alert you about these cookies, but some parts of the site will not then work. These cookies do not store any personally identifiable information.


Functional cookies enable the website to provide enhanced functionality and personalization. They may be set by us or by third party providers whose services we have added to our sites. If you do not allow these cookies then some or all of these services may not function properly.


Targeting cookies may be set through our site by our advertising partners. They may be used by those companies to build a profile of your interests and show you relevant adverts on other sites. They support our marketing activities and help measure their effectiveness. If you do not allow these cookies, you will experience less targeted advertising.


Performance cookies allow us to count visits and traffic sources so we can measure and improve the performance of our site. They help us to know which pages are the most and least popular and see how visitors move around the site. If you do not allow these cookies we will not know when you have visited our site, and will not be able to analyze its performance.


Uncategorized cookies are cookies that don’t have a category according to their type or purporse.