SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
W tej sekcji pomożemy Ci złożyć
zamówienie na platformie.
Krok po kroku.
Na naszej platformie masz możliwość wyszukania konkretnie interesującego Ciebie produktu.
Możesz to zrobić na kilka sposobów:
poprzez wyszukiwarkę dostępną w górnej części panelu
po konkretnej nazwie, kodzie produktu lub kodzie producenta. Z tego poziomu możesz odnaleźć także odpowiedniego dostawcę, kategorię produktu czy kategorię dostawców.
możesz także wyszukać z poziomu głównego, górnego menu, wybierając interesującą Cię kategorię
ponadto, na głównych podstronach, tj. Strefa Dell, Lenovo, APC etc. znajdziesz również nasze bestsellery lub okazje cenowe, które od razu możesz dodać do koszyka.
Twój koszyk produktowy dostępny jest w prawym górnym rogu platformy. Możesz posortować wybrane przez siebie produkty i utworzyć dowolną ilość niezależnych koszyków.
nowy koszyk dodasz klikając w ikonkę koszyka w prawym, górnym rogu platformy, klikając Dodaj nowy koszyk lub wybierając tę opcję przy każdym produkcie dostępnym na naszej platformie.
na liście koszyków znajdziesz informację przez kogo został on stworzony.
koszyki mogą mieć status prywatny (widoczny tylko dla Ciebie – właściciela koszyka) lub publiczny (widoczny dla innych użytkowników – w tym np. Twojego opiekuna handlowego w One System. Koszyk zawsze będzie jednak przynależał do Ciebie – żaden użytkownik zewnętrzny nie może zmienić jego statusu.
Uwaga! Istnieje możliwość, że Twój opiekun handlowy w One System utworzy koszyk w systemie i przypisze go do Twojej firmy. Będzie on widoczny dla wszystkich użytkowników. Status koszyka zmienisz wewnątrz koszyka lub podczas tworzenia nowego koszyka.
Produkt do koszyka możesz dodać na kilka sposobów:
z listy polecanych przez nas bestsellerów lub okazji cenowych;
z poziomu danej kategorii produktowej;
z poziomu karty produktu (karta wyświetli się po kliknięciu na wybrany produkt).
Przy miniaturce danego produktu lub po otwarciu jego karty możesz wybrać ilość sztuk produktu, jaką chcesz zamówić. Zmiana ilości, typ koszyka. Przy miniaturce danego produktu lub po otwarciu jego karty możesz wybrać ilość sztuk produktu, jaką chcesz zamówić.
W tych samych miejscach możesz również zdecydować do którego koszyka ma trafić wybrany produkt.
Ważne!! Wybierając produkt zwróć uwagę do którego koszyka go przypisujesz!
wejdź w swoją listę koszyków;
kliknij na koszyk, w którym znajdują się produkty, które chcesz zamówić;
wyświetlone zostaną szczegóły Twojego koszyka. W tym miejscu możesz:
*sprawdzić czy Twoje zamówienie się zgadza;
*dodasz produkty, jeśli czegoś Ci brakuje
*sprawdzisz wartość całego koszyka (opcja przelicz formularz – jeśli cokolwiek w koszyku zostało zmienione)
*możesz wyczyścić swój koszyk i utworzyć go od nowa
*wydrukujesz swój koszyk (do wyboru format PDF lub XLSX)
*a jeśli wszystko się zgadza możesz kliknąć Zamów (kliknięcie przycisku Zamów nie wiąże się jeszcze ze złożeniem zamówienia)
w kolejnym kroku możesz uzupełnić formularz udzielając nam dodatkowych informacji i jeszcze raz sprawdzisz wartość Twojego zamówienia
Numer własny zamówienia: sugerujemy pozostawić to pole puste – system wygeneruje numer automatycznie
Rozpoczęcie realizacji – jeśli zależy Ci na szybkiej realizacji zamówienia, poinformuj nas o tym w tym polu
Miejsce dostawy odbioru / osoba odbierająca – to pole zostanie wypełnione automatycznie, sprawdź czy dane się zgadzają;
Uwagi do zamówienia – jeśli jest coś, o czym chcesz nas powiadomić, wypełnij to pole
Realizacja częściowa (dotyczy wielu produktów w zamówieniu)*
*jeśli zaznaczysz opcję TAK - wyślemy do Ciebie produkty z zamówienia, które w danym momencie będziemy mieli na stanie – możemy wysłać niepełne zamówienie;
* jeśli zaznaczysz opcję NIE a my w danym momencie nie będziemy posiadać wszystkich produktów z Twojego zamówienia na stanie, zamówienie zostanie wstrzymane – wyślemy do Ciebie tylko kompletne zamówienie (po uzupełnieniu stanów magazynowych)
jeśli wszystko się zgadza, kliknij Zamów (zamówienie zostanie złożone)
jeśli wszystko się zgadza, kliknij Zamów (zamówienie zostanie złożone)
Pamiętaj, że zawsze możesz podejrzeć jego szczegóły.
Na maila podanego podczas procesu rejestracji otrzymasz wiadomość z informacją o zamówieniu oczekującym na akceptację.
Akceptację zamówienia otrzymasz do 24 godzin roboczych od momentu jego złożenia na platformie. Otrzymasz również maila z potwierdzeniem. Przejmujemy stery! Rozpoczyna się proces realizacji, który potrwa maksymalnie do 72 godzin. Oczekuj Kuriera!
Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat tego, jak poruszać się
po platformie, pobierz nasz userbook.