W tej sekcji znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące działania Platformy Zakupowej B2B.
Złożenie zamówienia jest możliwe 24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu. By móc składać zamówienia na platformie zakupowej One System konieczne jest zaakceptowanie Regulaminu Platformy dostępnego podczas procesu rejestracji konta.
Jeśli zamówienie zostało złożone, na adres mailowy otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia. By zamówienie przeszło do realizacji musi zostać zaakceptowane przez Opiekuna Handlowego. Po akceptacji otrzymasz kolejnego maila z informacją o realizacji zamówienia.
Zamówienia złożone do godziny 13-stej danego dnia roboczego, rozpatrywane są przez nasz zespół tego samego dnia. W pozostałych przypadkach akceptacja zamówienia może potrwać do 24 godzin roboczych.
Zamówienie powinno zostać zrealizowane maksymalnie w terminie 72 godzin roboczych od momentu akceptacji zamówienia przez Opiekuna Handlowego.
Szczegóły dotyczące płatności za zamówienie znajdziesz na dokumencie sprzedaży.
Faktura za zamówienie wysyłana jest na adres mailowy podany podczas rejestracji lub inny, zależnie od wewnętrznych ustaleń.
- sprawdź czy na adres mailowy podany podczas rejestracji otrzymałeś maila z informacją o wpłynięciu zamówienia (oczekującym do akceptacji). Jeśli tak – poczekaj na jego akceptację;
- być może zaznaczona została opcja dostawy wyłącznie kompletnego, pełnego zamówienia. Sprawdź swoje zamówienie lub skontaktuj się z nami, celem uzyskania bardziej szczegółowych informacji.
W takiej sytuacji skontaktuj się ze swoim Opiekunem Handlowym One System (informacje kontaktowe znajdziesz na stronie głównej platformy), napisz maila na adres: pomoc@sklep.onesystem.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt.
Nie. W tej chwili nie ma takiej możliwości.
Wszystkie produkty, jakie dostępne są na platformie, są w danym momencie dostępne. Wyjątek stanowi kategoria "Cennik".
Możesz zamówić dowolną ilość sztuk danego produktu, pod warunkiem, że jest ona dostępna na stanie.
Stan magazynowy produktu sprawdzisz wchodząc na kartę produktu.
Jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony lub niekompletny zgłoś ten fakt swojemu Opiekunowi Handlowemu w One System, napisz maila na adres: pomoc@sklep.onesystem.pl lub przejdź do formularza kontaktowego.
Wybierając produkty do koszyka możesz wybrać koszyk domyślny lub utworzyć nowy, wedle własnego uznania.
Prawdopodobnie podczas wybrania odpowiedniego produktu dodając produkty do koszyka podczas składania zamówienia wybrałeś inny koszyk, zwróć uwagę do jakiego.
Koszyk publiczny może zobaczyć na koncie Twój Opiekun Handlowy One System. Koszyk prywatny jest widoczny tylko dla Ciebie.
Na swoim koncie możesz utworzyć dowolną ilość koszyków.
Nasi specjaliści chętnie pomogą Ci dobrać odpowiedni sprzęt do Twoich potrzeb oraz właściwie go skonfigurować. Napisz maila na adres pomoc@sklep.onesystem.pl lub odezwij się bezpośrednio do swojego Opiekuna Handlowego w One System. Możesz też napisać do nas poprzez formularz kontaktowy.
Skieruj swoje zapytanie na adres pomoc@sklep.onesystem.pl. Zrobimy co w naszej mocy, by odpowiedzieć jak najszybciej!
UserBook dla użytkownika
Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat tego, jak poruszać się
po platformie, pobierz nasz Userbook.