Visit page /#section-shared-header
  • Platforma B2B
  • FAQ
  • Rejestracja konta
  • Składanie zamówień
  • Kontakt
PLATFORMA B2B

FAQ

W tej sekcji znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące działania Platformy Zakupowej B2B.

Czego dotyczy Twoje pytanie?

ZAMÓWIENIE
PRODUKTY
KOSZYKI
POZOSTAŁE

Zamówienie

Kiedy mogę złożyć zamówienie?

Złożenie zamówienia jest możliwe 24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu. By móc składać zamówienia na platformie zakupowej One System konieczne jest zaakceptowanie Regulaminu Platformy dostępnego podczas procesu rejestracji konta.

Jak sprawdzić status realizacji mojego zamówienia?

Jeśli zamówienie zostało złożone, na adres mailowy otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia. By zamówienie przeszło do realizacji musi zostać zaakceptowane przez Opiekuna Handlowego. Po akceptacji otrzymasz kolejnego maila z informacją o realizacji zamówienia.

Jak długo może trwać akceptacja mojego zamówienia?

Zamówienia złożone do godziny 13-stej danego dnia roboczego, rozpatrywane są przez nasz zespół tego samego dnia. W pozostałych przypadkach akceptacja zamówienia może potrwać do 24 godzin roboczych.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Zamówienie powinno zostać zrealizowane maksymalnie w terminie 72 godzin roboczych od momentu akceptacji zamówienia przez Opiekuna Handlowego.

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Szczegóły dotyczące płatności za zamówienie znajdziesz na dokumencie sprzedaży.

Gdzie znajdę fakturę za zamówienie?

Faktura za zamówienie wysyłana jest na adres mailowy podany podczas rejestracji lub inny, zależnie od wewnętrznych ustaleń.

Złożyłem zamówienie, jednak go nie otrzymałem. Dlaczego?

- sprawdź czy na adres mailowy podany podczas rejestracji otrzymałeś maila z informacją o wpłynięciu zamówienia (oczekującym do akceptacji). Jeśli tak – poczekaj na jego akceptację;

- być może zaznaczona została opcja dostawy wyłącznie kompletnego, pełnego zamówienia. Sprawdź swoje zamówienie lub skontaktuj się z nami, celem uzyskania bardziej szczegółowych informacji.

Moje zamówienie nie zostało zaakceptowane. Co mam zrobić?

W takiej sytuacji skontaktuj się ze swoim Opiekunem Handlowym One System (informacje kontaktowe znajdziesz na stronie głównej platformy), napisz maila na adres: pomoc@sklep.onesystem.pl lub skorzystaj z naszego formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt.

Produkty

Czy mogę kupić produkt na raty?

Nie. W tej chwili nie ma takiej możliwości.

Jak sprawdzić, czy wybrany przeze mnie produkt jest dostępny?

Wszystkie produkty, jakie dostępne są na platformie, są w danym momencie dostępne. Wyjątek stanowi kategoria "Cennik".

Ile sztuk produktu mogę zamówić jednocześnie?

Możesz zamówić dowolną ilość sztuk danego produktu, pod warunkiem, że jest ona dostępna na stanie.

Jak sprawdzić stan magazynowy produktu?

Stan magazynowy produktu sprawdzisz wchodząc na kartę produktu.

Otrzymałem uszkodzony / niekompletny produkt. Co zrobić?

Jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony lub niekompletny zgłoś ten fakt swojemu Opiekunowi Handlowemu w One System, napisz maila na adres: pomoc@sklep.onesystem.pl lub przejdź do formularza kontaktowego.

Koszyki

Dlaczego widzę kilka koszyków?

Wybierając produkty do koszyka możesz wybrać koszyk domyślny lub utworzyć nowy, wedle własnego uznania.

Wybrałem kilka produktów i każdy z nich / lub część dodała się do innego, osobnego koszyka. Dlaczego?

Prawdopodobnie podczas wybrania odpowiedniego produktu dodając produkty do koszyka podczas składania zamówienia wybrałeś inny koszyk, zwróć uwagę do jakiego.

Czym się różni koszyk publiczny od koszyka prywatnego?

Koszyk publiczny może zobaczyć na koncie Twój Opiekun Handlowy One System. Koszyk prywatny jest widoczny tylko dla Ciebie.

Ile koszyków mogę utworzyć jednocześnie ?

Na swoim koncie możesz utworzyć dowolną ilość koszyków.

Pozostałe

Potrzebuję pomocy w konfiguracji / doborze odpowiedniego sprzętu. Do kogo mogę się zwrócić?

Nasi specjaliści chętnie pomogą Ci dobrać odpowiedni sprzęt do Twoich potrzeb oraz właściwie go skonfigurować.  Napisz maila na adres pomoc@sklep.onesystem.pl lub odezwij się bezpośrednio do swojego Opiekuna Handlowego w One System. Możesz też napisać do nas poprzez formularz kontaktowy.

Nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie. Kto może mi pomóc?

Skieruj swoje zapytanie na adres pomoc@sklep.onesystem.pl. Zrobimy co w naszej mocy, by odpowiedzieć jak najszybciej!

UserBook dla użytkownika

Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat tego, jak poruszać się

po platformie, pobierz nasz Userbook.

POBIERZ USERBOOK
  • Platforma B2B
  • FAQ
  • Rejestracja konta
  • Składanie zamówień
  • Kontakt
Visit our LinkedIn profile
Visit our YouTube channel
Korzystamy z ciasteczek
Używamy plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie naszej strony i najlepsze możliwe doświadczenia. Akceptując, wyrażasz zgodę na ustawienie plików cookies na Twoim urządzeniu.

Necessary cookies are crucial for the website to function and cannot be switched off in our systems. They are usually only set in response to actions made by you which amount to a request for services, such as setting your privacy preferences, logging in or filling in forms. You can set your browser to block or alert you about these cookies, but some parts of the site will not then work. These cookies do not store any personally identifiable information.


Functional cookies enable the website to provide enhanced functionality and personalization. They may be set by us or by third party providers whose services we have added to our sites. If you do not allow these cookies then some or all of these services may not function properly.


Targeting cookies may be set through our site by our advertising partners. They may be used by those companies to build a profile of your interests and show you relevant adverts on other sites. They support our marketing activities and help measure their effectiveness. If you do not allow these cookies, you will experience less targeted advertising.


Performance cookies allow us to count visits and traffic sources so we can measure and improve the performance of our site. They help us to know which pages are the most and least popular and see how visitors move around the site. If you do not allow these cookies we will not know when you have visited our site, and will not be able to analyze its performance.


Uncategorized cookies are cookies that don’t have a category according to their type or purporse.